Barnvakt!

Varför är det så jävla svårt att få barnvakt nu för tiden?? Har jag så hemska ungar att ingen vill ha dom eller??
Och det har jag verkligen inte, dom är såå himla fina.. när dom inte bråkar iallafall!

Ringde till min pappa för att fråga om dom kan ha barnen ett par timmar på lördag när jag och mannen går på bio, men han skulle själv bort och se hockey.. helt onödigt om du frågar mig, men vi blev bjudna på pizza på söndag som kompensation! Jaja, det var väl ok..
Så vem vill då ha barnen????? Vem??? Ingen... Eller?!

det enda vi vill är att gå och se lite bio. Underbara Avatar.. har jag hört iallafall!
Hör av er om ni är sugna att låna barnen ett par timmar på lördag, please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0