You got to..

fight for your right... too PARTY!!!
Hahaha, kunde inte låta bli!
Idag vankas det klassfest i Skellefteå av alla ställen!
Kul som *pip* ska det bli iallafall! Först ska vi shoppa lite, fika lite och sen äta lite och sen festa lite? eller mycke..
Det kommer att bli en perfekt avslutning på helgen.
Om jag ska vra ärlig och det är jag ju så är jag liite trött. Igår hade vi goda vänner här och de drog sig inte hemmåt förrän vid 01 snåret och eftersom jag är belönad med en snarkande man så gjorde jag trots detta, morgon vid 8. Inte så kul, men vad gör man? Eftersom jag numer är gift så kan jag ju inte byta karl bara sådär.. Tål att tänkas på dock.. haha
Men vad gör det att man är lite trött, det är bara att bita ihop och inse att det är i-landsproblem.

ha en toppen trevlig lördag och säkerligen en trevligare söndag än vad jag kommer att få!

Mina och min familjs tankar och kramar går idag till familjen som igår begravde sin 10-åriga son. Efter en hård kamp mot cancer som slutligen för 2 veckor sedan tog hans liv.. *Vila i frid Alexander*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0