Isak

Idag fyller min bäbis 5 år... Jag kan inte fatta att för 5 år sedan var vi nyss hemkomna med en lite kille som bara var ett pa timmar gammal. Tänk vad tiden går, vad mycket han har lärt sig och vad mycket han har gjort för oss och vi för honom. En egen individ med ibland för mycket humör, envishet och egen vilja. Men även med ett smittande skratt, otrolig kunskap och underbara kramar!
Han är bara för underbar och jag kan inte fatta att han idag blir 5 år! Snart börjar han skolan och jag har ingen liten hemma här längre.. Och nej, vi ska inte skaffa något fler barn! =)
Jag kan inte bli mer nöjd med de jag redan har!

I helgen väntar firande av hela slanten och för hela släkten! Kul ska det bli, älskar att ha kalas hemma!!
Nu väntar en massa bak, god mat och fredagsmys med familjen.
Imorgon ska vi försöka klämma in en tur till affärerna som säljer klinker och golvvärme för att se om de har det vi vill ha!

Ha en underbar helg och ta vara på den stund era barn är små, vi hinner bara blinka så är den tiden förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0