Halleluja

Allt för att göra min fina dotter glad..
Därför köpte jag i lördags EMDs julskiva som hon önskat sig sen den kom. Hon älskar förövrigt EMD och mest av allt Danny =).
Efter den värsta upplevelsen hon varit med om i fredags så tyckte jag att hon var värd att glädjas lite, att tänka på något annat för en stund..
Hon blev jätteglad och sätter sig i rummet för att lyssna och njute, med stängd dörr för att få vara i fred.
Efter ett tag kommer hon ut och gråter..
Frågar naturligtvis vad det är och sen hör jag.. Halleluja..
Den underbara låten som spelades på Emmas begravning..
EMDs tolkning på svenska var så lik Molly Sandens tolkning som spelades på begravningen och Nora minns..

Fan, fan, hur kunde jag vara så dum och inte kolla av låtarna innan jga köpte skit skivan!! Nu ligger den nerpackad i en låda och jag hoppas att vi någon gång kan ta fram den och lyssna på den vackra låten och Halleluja faktiskt är..

En god tanke som blev så dum..

"Hur kunde du , mamma??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0