Emma

Jag minns när du låg på min mage, du blev så lugn av Noras sparkar där inne..
Jag minns när du kramade Nora så hon ramlade baklänges, hon hade ju just lärt sig att sitta..
Jag minns när ni dansade med varandra hand i hand
Jag minns när ni båda skulle sköta om lilla Julia, ni tyckte ni var så stor trots att ni bara var 1 och ett halvt år..
Jag minns när ni dansade med varandra runt midsommar stången..
Jag minns när vi skulle skjuta raketer på nyår, men ni var för rädda för att vara med så vi stannade inne..
Jag minns ditt lockiga hår
Jag minns ditt skratt
Jag minns din omtanke
Du finns inte mer, men du finns alltid i våra hjärtan..



Kommentarer
Postat av: Sandra och Nora

Vad fint du har skrivit...

Huvva huvva jag får rysningar blandat med panik känsla! Sånt här ska inte få hända!

Varför?! Det är det enda man kan tänka men det finns inget bra svar..

2009-11-18 @ 11:21:35
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0