Skolan

Det går seegt med skolan.... känner mig så omotiverad och less
Kan det bero på att våra lärare inte har något syfte med våra uppgifter och att de har en attityd som hör hemma i politiken?? Måste vara det..

I helgen blir det barnkalas! Isak har bjudit sin förskola på kalas och jag vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag gick med på att bjuda 22 ungar på kalas.. När Stefan dessutom har flytt fältet för att vara med på firmafest!
Vi får helt enkelt låsa dörren och hoppas att ingen smiter!

På söndag blir det adventsbak, det blir nice.
Sen kanske vi hinner med att tapetsera lite i hallen också, men det beror väl på hur Stefan mår när han kommer hem på söndag.. Dygnet skulle ha haft 48 timmar istället för 24.

Tog förövrigt Vaccinet med stort V igår och fan så ont jag har i armen!!

Imorgon ska vi tända ett ljus på lilla Emmas grav.. så att du slipper vara mörkrädd..
En vecka sedan begravningen..

kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med Isaks kalas.

Hoppas de inte stökar ut huset för dig. 22st!!!

Hälsa Nora att snart kommer pyssel tomten...

Trevlig helg.

2009-12-03 @ 15:50:56
URL: http://suvidegerling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0