Lista!

Tänkte göra en sån här 2009 lista som alla verkar göra på sina bloggar..
När jag skulle sätta mig ner och göra denna så slog det mig att det enda intressanta som hänt i år är mitt, förlåt vårt, bröllop!
Ja, och så planeringen till bröllopet, shoppingen till bröllopet och sen själva bröllopet.
Efter bröllopet tänker ni då? Ja, då slog bröllopskoman in och jag fick inte ett jota gjort resten av året!!
Riktigt så illa är det inte..

Bästa minnet: Bröllopet!

Bästa resan: Spanien resan, helt klart! men tätt följd av Stockholmsresan som jag, Nora och mormor gjorde i januari 2009, shit va bra vi hade det!

Bästa ungarna: Mina såklart, inte så mycket under julstressen men annars självklart =)

Sämsta minnet: Måste vara farsdag... 8 nov...

Sen vet jag inte så mycket mer vad som hänt..
Sämsta planeringen var nog när pannj-leln gick sönder och vio var tvungna att gräva fitt jordvärme! Men det blev ju bra ändå, vilket ledde till årets bästa renovering, hallen!

Sen har vi haft underbara middagar med underbara vänner, mycket god mat och gott dricka. Underbara skoterturer, underbara dagar på stranden och mysiga hemmakvällar med familjen.

I augusti fick vi även veta att våra vänner väntar tillökning och det blir nice, slipper jag skaffa en till =)
Året innehöll en hel del i år, men när jag tänker tillbaka på det så minns jag bara plugg, plugg och lite mer plugg.. men snart är det slut med det, bara 2 år kvar!

Nu önskar jag bara er alla en riktigt rolig nyårsafton och en bra början på nästa år! 2010 kan ni fatta!

Nu drar vi till Skellefteå för att fira det märkligaste nyåret på många många år, men det blir säkert bra i slutändan. Huvudsaken är ju att familjen vet att vi finns här alltid!

Kram på er och Gott Nytt År



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0