Julklapp

Det jag önskar mig mest i julklapp är jullov! Är det för mycket begärt??
Ska jobba på som fan idag, sen blir det en sväng till min mamma, handla lite till henne nu när hon inte riktigt klarar det själv, men jag hjälper så gärna till! Det känns skönt att kunna återgälda alla de gånger som hon ställer upp för oss!
Sen har jag bara på mig imorgon att skriva på uppgiften, men vet ni gott folk, jag tror att jag hinner! YIPPPPPIEEEE!!
Jag kanske behöver måndagen också, men men..

Sen vill jag bara sända alla mina tankar till våra vänner som drabbats av den största sorgen av alla, vi tänker på er ständigt och om det så bara är för att bre eran smörgås så kommer jag!
Vi i vår familj skulle även vilja ta ett snack med han där uppe som ständigt utsätter denna familj för en massa saker. Räcker det inte med att beröva dem på deras dotter?? Måste även detta nu hända???
Det kanske räcker nu...
Att gå från att vara fyra i familjen , till att bara vara två när dte är dax att fira jul.. var är rättvisan i det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0