1 december

24 dagar kvar till julafton, eller 23 kanske man säger =)
Äntligen lite snö på backen som livar upp julkänslan, men fy ändå! Det har aldrig känts så omotiverat att julpynta och julmysa.. Vi kommer nog till och med att köpa en gran i år och ni som känner oss vet att hämta en julgran är vad min man älskar! Men känsla uteblir liksom..

Jag hoppas att ju mer julafton närmar sig desto mer kommer känslan, men jag tvivlar jag..

Ta hand om varandra i december mörkret



Förra julen, båda pojkarna ser helt borta ut!



Tomten var fortfarande lite spännande, men i år tror jag att den spänningen är borta!



Älskade barn, tänk om jag kunde ge dig din vän tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0